14 Nisan 2010 Çarşamba

Karar Verdim

Tam karar vermekten bıkmıştım ki, bir de baktım hayatım tamamen karar vermek üzerine kurulu.Şimdi ben bu kolonları yıksam geriye ne hayat kalır ne bir şey.
Çünkü eminim kararsız ben bir hiçim.Çünkü her yeni kararım yeni bir karara işaret bende.
Çünkü hiçbir kararım tam kararında olmuyor.
Mesela en basitinden yarın saat 15.00 de Beyoğlu'nda olabilecek miyim?
Bu sefer kararlıyım.Ha ha işte!Ne farkeder ki kararlı olmam hemen bir telefonla yerle bir olabilirim.
Ya sevmediğim ve numaralandırılışını anlamadığım Levent tarafına yollanır ve jeep/inin içinde bir ünlü görürüm(tabi gittiğim yerden de eli boş dönerim), ya tiyatronun yolları taştan şarkısını söyleyerek Moda'ya yollanırım,ya da Beyoğlu'na gitmeyi başarırım!
Artık kalabalığı beni tiksindirse bile yarın Beyoğlu'na gidebilmek benim en büyük kararım işte.Hayata bak,tabi bir de saatinde gitmek var.
Hava güzel olsa,vapura binsem,hazır özlem de çekmekteyken simit-çay fena gitmez.Ama vapur vapur değil de o yeni gelen Titanic/lerden olsa.Pencereleri geniş ya en çok ona bayılıyorum.
Of, ama bir de şu var ki Borçlar kitabımı kesin bir yerlerde unutucağım.Ya da sinirlenip bir yerlerde çöpe atacağım.Yok atamam heralde çünkü kitap 55TL.Üstelik altı da çizili,bir servet değerinde şu an.Acaba götürmesem mi yarın okula?Yok yok hoca her zamanki gibi saçma sapan yerlere atlayıp gerisine siz bakın diyecek ve beni yaklaşık 150 sayfa geriye düşürecek.Ama yarın okula gidebilecek miyim ki?
Karar verdim,bir daha karar vermeyeceğim.
Bu son kararım ''karikatür çizme kararımı!'' bile etkileyecek , farkındayım.
Ama yok planlamak yok artık hayatı.
Hala sen kızsan da in-time ya da out-time olmak umrumda değil şu saatten sonra.
Ya bu da işe yaramazsa?Amannnnn......
Karar verdim, ben bu hayatta kalamayacağım.
Mümkünse müsait bir yerde.........ineceğim.......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder